Kapsaleht

18.3.20

Tänane päev ei saanud nii helge kui eilne, aga mine tea, õhtu veel noor.

Kiitsin eile veidike Moodlet, aga liiga vara. Ühel hetkel segus, et minu loodud foorumile ei pääse õpilased ligi. Tuleb välja, et kui panna üks ülesanne kõigile õpilastele, aga õpilased on jagatud rühmadesse, siis saavad kõik rühmad ülesandele ligi. See on loogiline, me teeme ju kogu aeg nii oma UPT-dega ja ma olen füüsika kursustega teinud. Kõik toimib, kuni teete foorumi kõigile, aga õpilased on klasside kaupa rühmades. Siis ei saa keegi sisse. Kui foorumis on juba teemad sees, siis ei seda ka muidu parandada, kui määrata iga teema käsitsi ringi vajalikule rühmale. Kui te nüüd aru ei saanud sellest jutust, siis pole midagi. Mina seda välja ei nuputanud ja olen väga tänulik Annelile, kes ülikiiresti küsimuse lahendas ja mulle ära õpetas. Nii et kõik on korras, aga mis kuramuse moodel-loogika see on, ma ei või!

Ma mõtlen, et nüüd oleks vaja veel vaadata, mis õpilased täna teinud on ja neid ka natuke kiita.