Kapsaleht

21.1.24

Õpetajad, hoidke kokku!

Homme on esmaspäev ja ikka veel on jaanuar.

Pühapäeva hommikul olid ühes telesaates külas õpilased. Eks ikka selleks, et räägime teadagi millest. Üks külalistest ütles, et on veidi häiriv, kui õpetajad streigivad justkui karjaefekti pärast. See peaks ikka olema individuaalne, nii et iga õpetaja mõtleb selle ise läbi. Mitte nii, et kõik streigivad, siis mina ka. Mõelge ikka läbi, enne kui pea ees streikima lähete!

Võib-olla ongi hea mõte, aga ma olen küll aastatega aru saanud, et õpetajad on väga, et mitte öelda liiga individuaalsed pea kõiges, mida nad teevad. Ma olen üldiselt loobunud lugemast, kuidas murda õpetajate harjumust teha kõike üksi. Kõigepealt juba selle pärast, et ajal, kus tulemusi tehakse meelitamise ja nügimisega, tuleb ikka veel keegi murdma. See lihtsalt ei kõla hästi ja ega neis käsitlustes midagi nii väga uut ei ole.

Nii et ma lükkan selle ettepaneku tagasi ja panen ette vähemalt streigi asjas arutada ja otsustada üheskoos.